arsmote2019

KICK ASS ÅRSMÖTE

Joina She Captains första kick ass årsmöte den 9 november 2019 i Stockholm!

Nu är det snart är dags för vårt allra första årsmöte, ett möte som helt och hållet andas kick ass She Captain vibe! Kom, mingla med andra coola She Captains och få en inblick i vad de olika teamen har gjort under året men också för att lyssna in vilka balla saker som planeras framåt.  Självklart avslutar vi med ett grymt She Captain mingel med bubbel i glasen och härligt båtsnack. Don’t miss out!

Lördag den 9 november kl: 15.00 ses vi för att ännu mer make a statement som det coola nätverk vi är. Vi kommer att hålla till i Stockholm, exakt plats avslöjas här lite längre fram. Årsmötet hålls mellan kl: 15.00-16.30 sedan drar vi igång minglet direkt och avrundar vid 18.30.

Årsmötet är öppet för alla betalande medlemmar i den ideella föreningen She Captain, dvs medlemmar i The Club samt supportermedlemmar. Om du inte redan är medlem i The Club kan du säkra ditt medlemskap här.

Anmäl dig i Cardskipper senast den 20 oktober för att säkra din plats på årsmöte och mingel!

Eventuella motioner skall vara styrelsen tillhanda senast 14 oktober. Maila till: styrelsen@shecaptain.se

Hoooyaah and see you around!

>> Kallelse till årsmöte (pdf)

AMBASSADÖRER

Dream Yacht Charter